Naar boven

Webshop

Bestellen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? 

Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, binnen twee dagen in huis. Geen leveringen op zondag en maandag.*

* Houd er wel rekening mee dat het verzenden van bestellingen mensenwerk is, hierdoor kunnen wij niet voor 100% garanderen dat alle bestellingen binnen 48 uur bezorgd worden. We vragen hiervoor je begrip.

Hoe log ik in/maak ik een account aan? 

Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen (Mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je er voor kiezen een account aan te maken op dezelfde locatie. Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.

Hoe selecteer ik producten?

Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Indien je je hebt bedacht, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit uw winkelmand halen. 
Vanuit hier kun je de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop 'naar de kassa' en vervolg je de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Als je kiest voor "Betalen met iDEAL",  dan betaal je via jouw eigen internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL en je hoeft je daar niet voor aan te melden. Daarnaast doorloop je dezelfde stappen als je bij internetbankieren gewend bent, met dezelfde beveiligingseisen van jouw bank. Met iDEAL wordt het bedrag direct van de bankrekening afgeschreven. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging van de bestelling.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging per email. Hierop staat een overzicht van de door jouw bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, jouw bestelling wordt direct verwerkt en verzend klaar gemaakt. ( je kan altijd even bellen naar de winkel om het misschien te onderscheppen). Je kunt jouw bestelling uiteraard altijd retour sturen. 

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend. Ook kan je artikelen bij ons reserveren via de site. druk dan op de knop reserveren i.p.v. winkelmand.

Worden er verzendkosten berekend?

Wij rekenen verzendkosten voor alle bestellingen onder de €50. 

Voor bestelling onder de €50 brengen wij de volgende bedragen rekening: €5,95

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?

Nee, met online aankopen spaar je geen punten.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor jou gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen het artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte.

Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?

Geef even een belletje naar de winkel en misschien kunnen wij daar iets voor u betekenen. 0486-461255

Staat alles uit de winkel online?

Nee! Wij proberen natuurlijk zoveel mogelijk items online te zetten. Wij weten ook dat nog lang niet alles online staat dus volg ons via instagram en facebook om zo goed mogelijk op de hoogte te blijven van alle nieuwkomers.
Via onze social media proberen we je zo veel mogelijk artikelen te laten zien. Zie je een artikel dat je in je kast móet hebben en staat deze niet online, mail ons dan op info@mandersmode.nl of stuur ons een privé berichtje via onze social media. We zullen dan contact met je opnemen om te zorgen dat jouw favoriete product zo snel mogelijk in jouw kast hangt! Je kunt ons natuurlijk ook bellen: 0486-461255.


Retour?

Past het item niet? Of is het item anders dan je had verwacht? Dan kunt je het product natuurlijk retourneren. Stuur het product dan gewoon naar ons retour binnen 14 dagen. Het adreslabel zit bij je bestelling. Graag de bijgevoegde pakbon mee terug sturen.
De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper.

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op 0486-461255. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.